niedziela, 19 sierpnia 2012

Versatile blogger.

    W ramach zabawy, do której zaprosiła mnie  moja pierwsza ciąża, napiszę o sobie siedem rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie.

1. Był czas, kiedy fascynowały mnie runy, czakry i medycyna niekonwencjonalna. Miałam jakieś czternaście lat.

2. Jeszcze przed ciążą potrafiłam dotknąć czołem swoich kolan i zrobić mostek z pozycji stojącej.

3. Nigdy w życiu nie miałam złamanej żadnej kości.

4. Mam trzech braci i marzyłam o siostrze dopóki nie poznałam Misiaka :D Żartuję, po prostu pewnego dnia pogodziłam się z tym że nigdy nie będę jej mieć.

5. Ukończyłam technikum budowlane i nadal lubię oglądać programy o tej tematyce.

6. Jak poznałam Misiaka, ubierałam się w stare koszulki, spodnie w kratę i glany. A zamiast plecaka, posiadałam kostkę.

7. I wreszcie, to Misiak był moim pierwszym i jedynym mężczyzną :)

I to na tyle, zdziwione?

Aha i zapraszam dalej do zabawy:
nikki
kararelka
szpilka
dziewczynaM
chyba wy się jeszcze nie bawiłyście, bo reszta już ujawniła swoje siedem zdań.

6 komentarzy:

  1. Ja wybierałam się do technikum inżynierii środowiska na architekturę krajobrazu, ale przez kłótnię z koleżanką przeniosłam papiery do zwykłego liceum... Teraz żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technikum to jednak technikum, architektura krajobrazu też jest ciekawa - ale za to dość trudna. Przerażają mnie trochę łacińskie nazwy tych wszystkich roślin.

      Usuń
  2. Haha, ta budowlanka mi zabiła klina. :P
    A czakry i czary-mary też mnie kiedyś fascynowały, chyba wrócę do tych zainteresowań chociaż wtedy się nie sprawdzały hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im bardziej zagłębiałam się w te tematy tym mniej mnie interesowały. A może po prostu z tego wyrosłam ;)

      Usuń

Cenię umiejętność wyrażania własnego zdania bez zbędnych wulgaryzmów i krytykę konstruktywną...
Oraz wysiłek włożony we wpisanie choć jednej literki w polu "Nazwa":)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Każdego chętnego zapraszam ponownie :)