niedziela, 18 listopada 2012

Liebster Blog part 2


Kolejne nominacje dostałam od Justyny i mamyporady :)


Oto pytania od Justyny:


1. Największe Twoje marzenie to...
Moim największym marzeniem było po prostu mieć rodzinę, męża i dziecko :) Ale jakbym miała szukać to chciałabym także mieć własny, niepowtarzalny, ekologiczny dom :D 
2. Szpilki czy koturny?
Raczej koturny z racji wygody.
3. Ulubiony tusz do rzęs to...
Z gumową szczoteczką z Rimmel, albo MaxFactor
4. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie życia to....
Mogłabym przeżyć bez kosmetyków, ale podstawą dla mnie jest tusz do rzęs i czarna kredka.
5. Włosy farbowane czy naturalne?
Hmmm.... Raczej naturalne, albo farbowane w naturalnych, bądź zbliżonych do naturalnych kolorach.
6. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
W zimie powiem, że lato, w lato, że jesień, a w jesień, że wiosna :)
7. Komedia czy horror?
Powiedziałabym, że na równo pod warunkiem, że są dobre. 
8. Makijaż na codzień czy od "święta"?
Lekki na co dzień.
9. Ulubiony serial to...
Przepis na życie, Chirurdzy
10. Sport czy lenistwo kanapowe?
Macierzyństwo :D
11. Ulubiona firma kosmetyczna to...
Nie mam ulubionej :)

I teraz od mamyporady:

1. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Moja rodzina
2. Co lubisz najbardziej robić?
rysować
3. Czy masz jakieś tęsknoty?
tęsknię czasem do chwil sam na sam z mężem 
4. Co jest Twoim największym marzeniem?
Moim największym marzeniem było po prostu mieć rodzinę, męża i dziecko :) Ale jakbym miała szukać to chciałabym także mieć własny, niepowtarzalny, ekologiczny dom :D 
5. Gdzie spędziłaś(-eś) ostatnie wakacje?
W domku :)
6. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać?
Tu gdzie teraz, tylko nie w mieszkaniu, a w domu
7. Czy żałujesz swoich życiowych wyborów?
Czasem mi się zdarzy, ale ogólnie nie
8. Twoja ulubiona pora roku
W zimie powiem, że lato, w lato, że jesień, a w jesień, że wiosna :)
9. Czy jest coś za czym bardzo tęsknisz?
tęsknię czasem do chwil sam na sam z mężem 
10. Lubisz swoją pracę?
No, zwłaszcza, że jej teraz nie mam :)
11. Czy zrobiłaś(-eś) ostatnio coś szalonego?Co?
Eee... Nie

Powinnam teraz nominować jedenaście osób, ale chyba wszystkie już się bawiłyście to pozwolą sobie ominąć tą zasadę tym razem :) A jak Ktoś ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania, to odsyłam TU

4 komentarze:

Cenię umiejętność wyrażania własnego zdania bez zbędnych wulgaryzmów i krytykę konstruktywną...
Oraz wysiłek włożony we wpisanie choć jednej literki w polu "Nazwa":)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Każdego chętnego zapraszam ponownie :)