środa, 30 stycznia 2013

Kto chce cukierka?

   Przypomniała mi się stara rymowanka... :) Ja osobiście za cukierkami nie przepadam, no chyba że mowa o michałkach :D Albo o cukieraskach na blogach, bo to wiąże się z fajnymi nagrodami :)
Nie omijając dalej w bawełnę uprzejmie ogłaszam, że popełniłam CANDY. 



Dziś cukierek w moim candy ma postać zestawu szczoteczek do malutkich ząbków MAM Learn To Brush Set (kolor laureat będzie mógł wygrać sam).

REGULAMIN:
1.Organizatorem konkursu jestem ja - czyli AalillaA, natomiast sponsorem nagrody jest MAM.
2. Aby wziąć udział w konkursie należy:
    - kliknąć "lubię to" na fb strony sponsora http://www.facebook.com/MAMPoland, a organizator też się wcale nie obrazi ;),
    - dodać bloga do obserwowanych,
    - wstawić banerka z linkiem do posta o konkursie na stronie głównej swojego bloga
    -  i/lub dodać link do tego posta na fb. (alternatywa dla osób bez bloga)
    - a przede wszystkim w komentarzu pod postem dokończyć zdanie:  Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ...
3. Candy trwa do 20 lutego roku 2013, do godziny zero.
4. Wyniki ogłoszone będą do 27 lutego tego samego roku.
5. Laureat zobowiązany jest do przesłania swoich danych (imię, nazwisko, adres, nr tel) na info@mambaby.pl w temacie maila wpisując „konkurs blog” w terminie 5 dni od ogłoszenia wyników. Przekroczenie tego terminu skutkuje utrata nagrody.
5. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 14 dni od otrzymania przez firmę MAM maila od laureata, zawierającego jego dane teleadresowe.
7. Uczestnik, biorąc udział w konkursie, automatycznie wyraża zgodę na opublikowanie przez MAM jego konkursowej odpowiedzi na fangage MAM.

Powodzenia ;)

43 komentarze:

  1. powodzenia wszystkim ja nie wezmę udziału bo szczoteczki mamy aż 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ... Moja kochana córeczka właśnie uczy się szczotkować zęby rano i wieczorem oraz myślę że taka szczoteczka była by dla niej wygodna a ona czerpałaby z nauki przyjemność.



    Niestety na fb nie polubiłam ponieważ nie posiadam tam konta mam nadzieję ze szanse są nadal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie masz fb? Nie masz fb to nie istniejesz! Haha. Żartuję ;)
      Oczywiście, że masz szanse :D

      Usuń
  3. Ja udziału nie biorę, ale umieszczę u siebie banerek ;) w ramach reklamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się zgłoszę już...chcę wygrać MAM, bo nigdy nie miałam możliwości korzystania z ich produktow, a ciekawa jestem, bo opinie mają dobre ;) formalności dopełnię, jak będę przy kompie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. My również już mamy swój zestaw szczoteczek, który czeka na ząbki Gutka :( Ale trzymam kciuki za wszystkich biorących udział, bo nagroda fajna :)

    OdpowiedzUsuń

  6. Nie biorę udziału, skoro dla malutkich ząbków to dam szansę mamą, by ich pociechy mogły wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. My mamy już duże ząbki, ale do wiernych czytających i tak należę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia życzę wszystkim biorącym udział - ja chyba nie podejmę wyzwania bo słaba jestem w wymyślaniu haseł itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę wygrać produkty MAM ponieważ moja córcia ma ostatnio bunt na mycie ząbków i nie chce ich myć może taka fantastyczna kolorowa nowa szczoteczka MAM na nowo rozbudziłaby chęci Maryśkowe do mycia ząbków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ..mój synek zaczyna szczotkować ząbki,a te szczoteczki bardzo mi się podobają i słyszałam dużo dobrych opini na ich temat :)Chcemy wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce wygrac produkty MAM ... by moj synek zawsze piekna, usmiechnieta minke mial.
    Kozystajac ze szczoteczki MAM czyste zabki zawsze mial.
    A bolacym dziaslom ukojenie dal.

    Pozdrawiamy Dorota i Leo :)


    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę wygrać produkty MAM ponieważ chcemy zacząć uczyć córcię mycia ząbków i czytałam że te szczoteczki mają wiele dobrych opinii i mają super kształt który będzie świetnie pasował do malutkiej rączki córci i dodatkowo te cudowne kolory, bardzo prosimy o taką szczoteczkę.
    Mariola K.
    mariola56@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. To i my staniemy w kolejce po te piękne szczoteczki :)

    Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ mojej córeczce je dam. Mycie ząbków to rzecz ważna, a ze szczoteczką firmy MAM to zadanie dobrze wykonam :)

    Banerek dodany, obserwuję, no i lubię od dawna MAM na fb.
    pozdrawiamy Karolina i Tusia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczoteczka zawsze:) Przecież trzeba ja wymieniać co 2-3 miesiące:)
    Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ wiem jak ważne jest dawanie tego co najlepsze mojemu synowi:) I chciałabym żeby szczerzył swoje zdrowe, białe ząbki co dnia do mnie podczas ich czyszczenia szczoteczką:)
    udostępnienie na FB
    pozdrawiam
    Kasia Mirek

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę wygrać produkty MAM bo o swoją córcię dbam, chcę by żąbki zdrowe miała i do swojej mamusi się jak najwięcej uśmiechała :)
    Obserwuje, lubię na FB i tam udostępniłam.
    pozdrawiam
    Emilia Woźniewska

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ... dopiero zaczynamy przygodę ze szczotkowaniem. Chciałabym, żeby nasze pierwsze doświadczenia w tym temacie były miłe i kojarzyły się corce z przyjemnością. Dzięki tym szczoteczkom mała mogłaby nie tylko myć ząbki, ale i masować dziąsła. Wiem, że produkty MAM są bardzo dobrej jakości, bo mam już kilka w domu :)

    Ewelina Gorący
    mamazpasja.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako lilithbb
    lubię jako beata g
    post: http://konkursowaja.blogspot.com/2013/01/2002-konkurs-u-aalillaa-z-mam.html

    Chcę wygrać produkty MAM ponieważ... mój synek ma takie szczoteczki i jesteśmy nimi zachwyceni! Chciałabym taki sam komplet podarować siostrze która ma rocznego synka Marka :) Myślę że bardzo by się ucieszyła - ja też bo dawanie prezentów jest takie miłe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę wygrać produkty MAM ponieważ dbając o swoją córcię wybieram dla niej same najlepsze i sprawdzone produkty. Ufam firmie MAM i dlatego o jej produkty gram. Trzy ząbki córcia ma i co dziennie o nie dba. Myje, szoruje i szczoteczkę MAM z chęcią przetestuje.

    Obserwuję jako Gabriela B.
    lubię jako Gabriela B.
    Na mojej stronie na Facebook udostępniłam post konkursowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Bym się wpisała, ale mam w domu własny zestaw i duży problem by do niemowlęcego pyszczka go włożyć :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę wygrać produkty MAM ponieważ syneczek już się ślini mocno więc niedługo jakieś białe kiełki się pojawią :) dbać trzeba od początku, a najlepiej dobrymi produktami. Inne MAM mam i chwalę więc pewnie i szczoteczki się sprawdzą...

    obserwuję: kinga_86
    fb: Kinga Nowak

    OdpowiedzUsuń
  21. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ... nigdy nie miałyśmy okazji nic wypróbować z tej firmy a podobno opinie są świetne :) Córci na pewno by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ MAM dwuletnią córeczkę, która uwielbia czyścić swoje ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jako młoda MAMa chcę wygrać szczoteczki MAM jako, że, gdyż, ponieważ MAMy w małej buzi już 8 ząbków do szczotkowania! :) Tak, tak 8 ząbków to już nie przelewki :) Naprawę MAMy wielką ochotę na wypróbowanie tych cudeniek! :)

    A.Ch.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ... Mam młodszego brata, który za miesiąc kończy dwa latka. Szczoteczka do ząbków była by dla niego prezentem. Ucieszył by się bardzo, ponieważ zawsze jak ja myje zęby on woła "daj, daj" ja jednak nie dam mu swojej szczoteczki bo to niehigieniczne ;) Już nie mogę wyobrazić sobie jego miny jak zobaczy szczoteczkę, którą bym mu wygrała. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać ;) Pozdrowienia!

    PS: Czy jeśli dodałam na moim blogu wpis z linkiem do tego konkursu również jest to spełnienie zasady : "wstawić banerka z linkiem do posta o konkursie na stronie głównej swojego bloga" ?


    Karolina Kos......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o to zdjęcie, co by je na bloga wstawić, ale link w poście też się kwalifikuje :)

      Usuń
  25. Chcę wygrać produkty MAM, bo są najwyższej jakości, a moja córeczka na takie własnie zasługuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chce wygrać produkty MAM bo to spełnienie kazdej z mam by dziecko zdrowe ząbki miało i często szczoteczki MAM używało.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ...

    Mały Kubuś jak na drożdżach rośnie,
    Na silnego mężczyzne wyrośnie.
    Jednak dużo słodyczy zjada,
    Uwielbia i ciągle o nich gada.
    Ząbki psuć się będą od namiaru,
    A przestać zjadać nie ma zamiaru.
    Liczę że zwrócą jego uwagę Wasze produkty wspaniałe,
    I z firmą MAM nasze życie będzie doskonałe!

    Sylwia M.
    sylwcia.88@o2.pl
    udostepione na fb

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten konkurs jest super... Napisałam o nim na swoim blogu... Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie wezme udzialu mam juz takie szczoteczki

    ale licze na twoj udzial w moim konkursie

    OdpowiedzUsuń
  30. Chce wygrać produkty MAM...bo właśnie czekamy na pierwsze ząbki dużo fajnego słyszałam o produktach MAMA. Nigdy ich nie miałam z chęcią spróbuję i mój maluszek nawet pisząc to potwierdza mi milutkim uśmiechem. MAM n moje pierwsze ząbki super się sprawdzą...krzyczy mój 10 miesięczny maluch już mówić umie chciałam się wam pochwalić co prawda po swojemu ale umiem już co nieco z jego języka przetłumaczyć....


    Anna Pawlak tutaj jest link do fb udostępniłam na stronie
    anka484@o2.pl


    http://www.facebook.com/anna.pawlak.125

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym szczoteczkę MAM
    ponieważ bardzo tą markę kocham.
    Za piękny styl i wzoru zawiłość
    szczerzę wyznaję tym produktom miłość.

    Mój syn o ząbki codziennie dba
    i ma nadzieję, że szczoteczkę wygra.
    Od dziś mocno kciuki zaciskamy
    i niecierpliwie na wyniki czekamy.

    Obserwuję jako mordoklejka838
    Lubie na FB jako Ewelina Sz
    Banerek jest u mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ o higienę jamy ustnej moich szkrabów chętnie dbam. 2 letnia córeczka wie już po co ząbki ma, mały Jasio niebawem je pozna. Serce się cieszy, gdy na buzi dziecka uśmiech gości, gdy wygramy szczoteczki dodamy ząbkom piękności


    just_one@wp.pl
    link jest na fb

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję blog jako Asiula.
    Udostępniłam banerek na moim Fb (Asia J.) bo bloga jeszcze nie mam:)

    Chcę wygrać produkty Mam bo...

    Choć w buzi dopiero zęby są dwa
    Trzeba zacząć o nie dbać.
    Tylko jak tu czyścić ząbki,
    Kiedy Hania nie ma szczotki?

    MAM produkty dobrze znamy,
    Bo ich często używamy.
    Od małego ssiemy smoczki,
    A w butli pijemy soczki.

    Plan więc taki obieramy,
    Że szczoteczkę MAM wygramy!
    Hania by się ucieszyła,
    Gdyby nagrodę zdobyła.

    I w podzięce nasza buźka,
    Śmiać by się mogła od uszka do uszka.
    A w niej białe dwa ząbeczki,
    Lśniące od nowej szczoteczki:)

    Pozdrawiamy,
    A i H :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcę wygrać produkty Mam bo wnuczusia mam.Ciągle ząbki swe szczotkuje i umyte pokazuje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ małą córkę mam, która z mamą lubi myć jak ona to mówi "zęba" taka szczoteczka to byłaby dla nas frajda niemała i bardzo przy myciu zębów by nam pomagała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ moje dziecko jest dla mnie najważniejszym skarbem, a o skarby się dba, więc chciałabym przy pomocy MAM ofiarować mu to co najlepsze i wyrobić w nim dobre nawyki dbania o siebie już od najmłodszych lat, a co za tym idzie ułatwić mu dorosłe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chcę wygrać produkty MAM, ponieważ gdy mam wyjątkowo zły dzień, wszystko idzie nie tak, to nagle przybiega do mnie ta mała istotka, przytula się i uśmiecha tak, że roztopić mogłaby wszystkie lodowce na ziemi. Wtedy wszystko co złe mija, a ja wiem, że zrobię wszystko, aby był zdrowy, szczęśliwy, a ten uśmiech nigdy nie schodził z jego twarzy. Ten konkurs jest jednym z wielu kroków, które zrobię, aby spełnić tę obietnicę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcę wygrać produkty MAM
    bo swą córkę bobrze znam
    ząbki myje w dzień i w nocy
    nie potrzebując przy tym pomocy
    i choć dopiero dwa latka ma
    na myciu ząbków się dobrze zna

    pozdrawim: paulinapilarska14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Chcę wygrać produkty MAM,
    Ponieważ córci je dam,
    Pierwsze dwa ząbki już mamy,
    Nagrodę chętnie wygramy,
    Śliczną szczoteczkę nową,
    Najlepiej biało-różową,

    Sia la la bąbel ząbki już ma dwa,
    Nagrodę główną chętnie wygra,

    O pierwsze siekacze dbać trzeba,
    Do tego szczoteczki potrzeba,
    Troszeczkę pastą maźniemy,
    W kąpieli czyścić je będziemy,
    I z rana, gdy otworzą się oczy,
    Szczoteczka do buźki wskoczy,

    Sia la la bąbel ząbki już ma dwa,
    Nagrodę główną chętnie wygra,

    Na razie ząbki pomaga myć mama,
    Lecz kiedyś Agata nauczy się sama,
    Learn To Brush Set jest pomocna,
    Nauka z nią będzie bardzo owocna,
    Uśmiech zawsze biały mieć będziemy,
    Po kolejne sztuki śmiało sięgniemy,

    Sia la la bąbel ząbki już ma dwa,
    Nagrodę główną chętnie wygra.

    OdpowiedzUsuń

Cenię umiejętność wyrażania własnego zdania bez zbędnych wulgaryzmów i krytykę konstruktywną...
Oraz wysiłek włożony we wpisanie choć jednej literki w polu "Nazwa":)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Każdego chętnego zapraszam ponownie :)